середу, 12 травня 2010 р.

Хочеться вірити.

Не дивлячись на жорстоку жлобячість вигляду мого нового блогу я його полюбив. Сьогодні відрізав Рок-н-рольний ярлик і можу писати про, що мені тільки заманеться. Про порнуху, херню, вініли і навіть про електроніку. До речі про електроніку! Збираю акційні кришечки на флешку від відомого виробника напоїв, вже близько 18 штук в мене :) Скооооро буде флешка!

Зара слухаю на вінілі Пьорплів і почуваюся себе офігєнно, бо цей блог - мій! Мііііій!!! Не збираюсь заганяти себе в рамки, буду писати про все. Цей блог не на конкретну тематику, а про мене і те, що в мене коїться в голові. Сподіваюся вам вистачить розуму, щоб розібратися в цьому.

Не знаю, чи прочитає це хоча би хтось але хочеться вірити, що цей пост написаний не задля тупого наповнення матеріалом "нулячого" блога! ;)

Надобраніч, щиро ваш Михайло Батькович ЕмПеТрі!

Немає коментарів:

Дописати коментар